ZGrani Nagradzani

15 Październik 2021
- to nazwa nowego miejskiego programu lojalnościowego, który ruszy 2 listopada. Teraz ZGrani będą zbierać punkty, zamieniane potem na nagrody.

- Od 2 listopada uczestnicy programów ZGrana Rodzina i ZGrani Zielonogórzanie 50 + będą mogli zbierać punkty, które potem wymienią na wybrane nagrody. Nagrodami będą m.in. nasze gadżety i prezenty od partnerów programu - zapowiada Małgorzata Szachowicz, ambasadorka programu ZGrana Rodzina. - Każda transakcja dokonana u partnera programu, niezależnie od jej kwoty, zasili konto posiadacza karty 25 punktami - wyjaśnia.

Będą też punkty dodatkowe. Posiadacz karty otrzyma 100 punktów „na dzień dobry” oraz z okazji urodzin własnych i dzieci. Punkty przyznawane będą również podczas rozmaitych eventów i konkursów. Resztę „uciułamy”: 1000 na skakankę, 1500 na kubek z żyrafą, 5900 na termos…

- Punkty łatwo będzie uzbierać, bo planujemy też promocje. Jakiś gadżet odbierzemy, dajmy na to, za połowę punktów - zapewnia ambasadorka ZGranej Rodziny.

Niebawem partnerzy programu, których lista zostanie udostępniona na stronie internetowej ZGranej Rodziny, korzystając ze specjalnej aplikacji zeskanują po zakupach kod kreskowy z naszej karty. Liczba zebranych przez nas punktów, które po każdej transakcji naliczy automat, będzie widoczna w aplikacji telefonicznej i w panelu na stronie: www.zgranarodzina.pl lub www.zgrani50.pl.

- Mamy nadzieję, że nowy pomysł będzie się cieszył powodzeniem, tak jak dużym zainteresowaniem cały czas cieszą się gadżety ZGranej Rodziny: parasole, maskotki, kocyki, książeczki i inne. Często ludzie pytają, czy można je kupić. Nie można. Teraz będzie można uzbierać na nie punkty - mówi M. Szachowicz. Ofertę zróżnicowanych cenowo gadżetów rozszerzono o bidony, termosy, kubki termiczne, filiżanki, skarbonki, skakanki dla dzieci i in. - Już jesteśmy w nie wyposażeni - zapewniają w biurze programu.

Nagrody będą wydawane w ratuszu, w siedzibie ZGranej Rodziny. Drzwi biura staną otworem dla 81 tys. uczestników obu miejskich programów lojalnościowo - rabatowych, a wciąż dochodzą nowi.

- Damy radę, pracy się nie boimy. Miejski program cieszy się niezmiennie zainteresowaniem m.in. właśnie dzięki rozmaitym akcjom i nowym pomysłom - dodaje M. Szachowicz.

(el)