Ogórek mknął przez wyspy

21 Lipiec 2013
Pamiętacie studentów, którzy limonkowym busem wyruszyli na podbój Afryki? Są już we Francji.

Trwa wyprawa „Z indexem w podróży” Maroko Trip 2013. Grupa studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego jedzie wiekowym busem, najpierw przez kraje europejskie. Celem jest Afryka – konkretnie Maroko. Swoją podróż relacjonują na bieżąco na: zindexemwpodrozy.pl. My zamieszczamy relację z drugiego tygodnia wyprawy.

„Przejechane mamy 4.607 km. Po odwiedzeniu wysp, dotarliśmy do Paryża. W Irlandii przez trzy dni byliśmy goszczeni przez Natalię i Petera, którzy nas zaprosili przed wyjazdem (...). W pamięć na pewno zapadnie nam przeprawa promowa z Irlandii do Francji, która trwała 18 godzin. Nie mieliśmy wykupionego miejsca do spania ani kajuty. To jednak okazało się superprzygodą. Na prom dotarliśmy jako ostatni, bo po drodze zgubiliśmy się w irlandzkich górach. Podczas rejsu jednak znaleźliśmy miejsce do spania w restauracji, którą rano musieliśmy, niestety, opuścić. W poniedziałek wymieniamy ekipę (...). Gorące jak silnik naszego „ogórka” pozdrowienia z Francji. Odwiedzone kraje: 6, przeprawy promowe: 3, przejechane km: 4.607, awarie: nic nowego, pchania auta: 3, raz pchaliśmy nasze, dwa razy gościnnie.”

(dsp)

Artykuły powiązane:

Zielonogórscy studenci jadą do Maroka

Dotrzeć do Afryki, przejechać góry Atlas i stanąć u wrót Sahary. Rozpoczyna się właśnie druga wyprawa „Z indexem w podróży”. Do Maroka wybiera się grupka zielonogórskich studentów. Udowodnią, że jak się chce, to można.