Roznoszą decyzje podatkowe

2 luty 2018
Wraz z początkiem lutego, rozpoczęła się akcja roznoszenia decyzji podatkowych. Doręczą je upoważnieni pracownicy urzędu miasta. Ważne! Pracownicy nie mogą przyjmować wpłat na poczet podatku.

Urząd miasta informuje, że decyzje ustalające podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny dla osób fizycznych na 2018 r., roznoszone będą przez upoważnionych pracowników urzędu na terenie „starego” miasta oraz dzielnicy Nowe Miasto.

Akcja urzędu rozpoczęła się 1 lutego. Decyzje będą roznoszone w dni powszednie oraz w soboty.

Ważne! Pracownik doręczający decyzje nie jest upoważniony do przyjmowania wpłat na poczet podatku. Kwoty podatku można wpłacać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w decyzji lub w kasie urzędu miasta przy ul. Podgórnej 22 - od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 do 14.00 lub w każdej placówce PKO BP S.A. (bez prowizji).

Mieszkańcy zielonogórskich sołectw mogą dokonywać wpłat u sołtysa danego sołectwa.

(um)